segunda-feira, 15 de junho de 2015

[sen título].

Pero no sabes nada,
a lo sumo piensas a veces
que es tan poco lo que conozco de ti.
Lo que conozco es la tristeza de tu casa
vista de afuera.
Mario Benedetti, Es tan poco.

Mi táctica es quedarme en tu recuerdo,
no sé cómo ni con qué pretexto,
pero quedarme en vos.

 Mario Benedetti, Táctica y  estrategia.


Quen decidiu que tein que ser
de igual xeito os amores esqueicidos
que as guerras de mal recordo?

Quen decidiu que ten que haber
tácticas,
estratexas,
ataques furibundos
na metá da noite?

Quen dixo que tía que entrar
a baioneta calada,
a matar,
a morrer
de amor
non correspondido?

Quen decidíu que a noite
fora cómplice vil
dos sentimentos máis nobres?

E, en cambeo,
non vou quedar
esfollando margaritas:
Que se me quer,
que se non me quer,
que qué culpa terán
as frores de que tu non me quiras.
Que qué culpa terás tu
de que eu non seña el home
al que ques querer.

E con todo,
hei asediarte
en silencio.
Namáis col meu pensamento,
non quero ferte mal ningún,
atérrame incomodarte.
Devecendo porque abras as portas
da túa casa,
del tou castello,
dos tous ollos inmortales,
dos tous llabios
que me matan.

Déixame conocer
el que hai nel dorso das túas maos cansadas,
collellas con calma,
e que as mías costas sirvan de escalón
pra pousar tou pe callado
de la que fuxes 
                    (guerra de guerrillas,
                                                  sorte de razzias) 
col meu corazón roubado.

Nenhum comentário:

Postar um comentário