quinta-feira, 22 de janeiro de 2015

Sonrisa.

Se eu soubesse que morrendo
tu me habias de chorar,
por uma lágrima,
por uma lágrima tua,
que alegria
me deixaria matar
Fado portugués.


Se eu soubese que morrendo
tu habías de sonrir,
por úa sonrisa,
por úa sonrisa túa
qué alegría!
deixaríame matar.

Se eu soubese que marchando
alló ben llonxe,
á terra de naide
                         á terra dos naide
                                                    á terra del esqueizo
habían de enalar na túa gorxa
mil i úa gargaiadas,
alegres paxarellas
por úa risada,
por úa risada túa,
qué alegría
unde xela el Inferno
deixaríame llevar.

Non, nun quero eu,
que vou querer!
ver nin úa llágrima
baxando por min nos tous papos.
Nun quixera ver colorados
os oios de célo nubrado
misterioso
                radiante
                             opaco.

Se eu soubese que morrendo
tu me ibas a chorar,
por úa llágrima,
por úa llágrima túa,
qué agonía!
volvería despertar.

Nenhum comentário:

Postar um comentário